Wtórpol na inauguracji kampanii Dotykam=Wygrywam
Jako główny partner tegorocznej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam, organizowanej przez markę Panache, zachęcającej do dbania o zdrowie piersi, zostaliśmy zaproszeni na uroczystą inaugurację całego wydarzenia.
Jako główny partner tegorocznej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam, organizowanej przez markę Panache, zachęcającej do dbania o zdrowie piersi, zostaliśmy zaproszeni na uroczystą inaugurację całego wydarzenia. Event odbył się 24 września w Warszawie, i tym samym rozpoczął miesięczną akcję, której głównym celem jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza.
Wsparcie Wtórpolu – reCYCling
Po kilku słowach wstępu na temat całej idei wydarzenia, nadszedł czas na podziękowania skierowane do marek, dzięki którym możliwa była realizacja 10. edycji kampanii. Wśród wymienionych była również firma Wtórpol, która jako partner główny szczególnie aktywnie włączyła się w reCYCling, czyli zbiórkę używanych biustonoszy. Dzięki naszym działaniom, zebrana bielizna otrzyma drugie życie, a uzyskane środki z jej recyklingu wesprą walkę z rakiem piersi.
Bardzo cieszymy się, że ta ważna i wartościowa akcja zgromadziła tak liczne grono uczestników, którym nie jest obojętne kobiece zdrowie. Na inauguracji prowadzonej przez międzynarodową ekspertkę brafittingu oraz inicjatorkę całej kampanii Izabelę Sakutovą pojawiły się również ambasadorki kampanii m.in. Lidia Kalita, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz, Aleksandra Kisio, Daria Widawska.
#BIUSTOapka
Jednym z głównych elementów inauguracji tegorocznej edycji kampanii była również informacja o bezpłatnej biustopozytywnej aplikacji. #BIUSTOapka została stworzona przez partnera kampanii, Fundację Wsparcie na Starcie, w celu budowania zdrowych nawyków dbania o piersi wśród kobiet już od najmłodszych lat. Warto dodać, że #BIUSTOapka to swoista pigułka wiedzy na temat właściwego samobadania piersi i noszenia dobrze dopasowanego biustonosza.