Poznaj nasze wybrane akcje

ABC Obiegu wtórnego w modzie

We Wtórpolu uważamy, że obowiązek edukacji społeczeństwa w tym zakresie spoczywa nie tylko na rządzących i ustawodawcach, ale także na beneficjentach gospodarki cyrkularnej, czyli na branży odzieżowej i sortowniczej. Tym razem do naszej bazy wiedzy postanowiliśmy dołączyć kompleksowe źródło informacji, w postaci e-booka “ABC Obiegu wtórnego”, w którym zebraliśmy w formie ilustrowanego praktycznego glosariusza najistotniejsze pojęcia związane z obiegiem zamkniętym tekstyliów.

Katedra Mody ASP w Warszawie x Wtórpol

Celem było zwrócenie uwagi przyszłych projektantów mody oraz całej branży fashion na problem zalewu świata przez niewyobrażalne ilości ubrań, oraz pokazać jaki potencjał kryje się w używanych ubraniach i jak wdzięczny materiał mogą one stanowić.

Polski Czerwony Krzyż

Za każdy kilogram rzeczy, które trafiają do pojemników na odzież używaną oznaczonych symbolem Fundacji Eco Textil lub PCK, Polski Czerwony Krzyż będący partnerem społecznym Wtórpolu, otrzymuje środki finansowe, które przeznacza na swoje działania statutowe - m.in. poprawę jakości życia najuboższych rodzin.

ReCYCling z Dotykam=Wygrywam

Celem akcji jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Wtórpol włączyła się w reCYCling Celem akcji jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne samobadanie i noszenie dobrze dopasowanego biustonosza.

Sorting for Circularity – Fashion for Good

Wtórpol, jako jedyna polska firma, dołączył do projektu „Sorting for Circularity” poświęconemu modelowi sortowania i wprowadzania ubrań do ponownego obiegu. Projekt ma na celu stworzenie bardziej efektywnej infrastruktury do przetwarzania odpadów tekstylnych w celu zwiększenia promowania działań w zakresie sortowania i wprowadzania do ponownego obiegu, zgodnie z założeniami gospodarki cyrkularnej.

Jackob Buczyński x Wtórpol

Wspólnie z Jackobem Buczynskim, projektantem działającym w idei upcyclingu, którego ubrania noszą największe polskie gwiazdy udowadniamy, że niepotrzebnym ubraniom można dać drugie życie.

Auchan – wymień stary plecak na nowy

Klienci ogólnopolskiej sieci hipermarketów oddawali niepotrzebne plecaki w wybranych Punktach Obsługi Klienta na terenie całej Polski. W zamian otrzymywali specjalny bon, upoważniający do zakupu nowego plecaka ze zniżką. Zebrane plecaki w dobrym stanie trafiły do sklepów z odzieżą używaną, a te w gorszym zostały poddane recyklingowi, zgodnie z zasadą zero waste. Dodatkowo, dzięki zbiórce, pomoc otrzymały osoby z niepełnosprawnościami.

Top Model

Uczestnicy najbardziej znanego programu o modzie w Polsce odwiedzili lokalizacje należące do Wtórpolu w dwóch edycjach - w jednej sklep second hand TekStylowo, a w drugiej - sortownię odzieży w Skarżysku-Kamiennej. Ich zadania polegały na podarowaniu “drugiego życia” odzieży i pokazaniu, jak duży wpływ na środowisko naturalne i zdrowie planety mają nasze modowe wybory.

Wiedza Polaków o recyklingu – raport badawczy

Świadomość naszego społeczeństwa dotycząca kwestii ekologicznych rośnie z roku na rok. Coraz więcej osób rozumie, że również nasze wybory związane z zakupem ubrań, jak i pozbywaniem się niepotrzebnej odzieży mają rzeczywisty wpływ na środowisko. Temat jest szczególnie bliski naszej firmie. Z tego też względu, wspólnie z firmą badawczą oraz ekspertami związanymi z branżą modową, stworzyliśmy raport pokazujący trendy i opinie panujące w społeczeństwie.

zrób porządek w szafie
Zrób porządek w szafie – zbiórki odzieży w szkołach

Celem akcji jest zwrócenie uwagi najmłodszego pokolenia na istotę drugiego obiegu odzieży oraz kształtowanie postaw ekologicznych wśród dzieci i ich rodziców. Przeprowadziliśmy już setki zbiórek ze szkołami z całego kraju - dzięki nim kształtują się postawy prośrodowiskowe, a także zyskują lokalne organizacje pomagające osobom z niepełnosprawnościami.

Dlaczego warto zostać naszym partnerem?

  • Twoja marka zyska lepszy wizerunek

  • Zbudujesz pozytywny employer branding

  • Media opiszą efekty naszych działań

  • Wpłyniesz na proces edukowania rynku

  • Pozyskasz rzetelnego partnera

  • Pozyskasz wiedzę z zakresu CSR

Masz pomysł na wspólny projekt?

Skontaktuj się z nami:
Monika Lipnicka
Adres e-mail: marketing@wtorpol.com.pl
Numer telefonu: +48 600 811 976
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia wygody przy korzystaniu z pełnej funkcjonalności. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.